KOPIARZĄ WSTĘP SUROWO WZBRONIONY!grzmot.ogg KacperBlogPL: Po długiej nieobecności...
Nowości:
Narazie żadnych nowości...

Witaj na moim blogu! Witaj na moim blogu!

Pasek Stron

Get your dropdown menu: profilki, free stuff: freetems

Informacja

---

środa, 17 lipca 2013

Po długiej nieobecności...

Cześć!
Długo mnie nie było więc przygotowałem szokującą niespodziankę...
Stworzyłem grę komputerową!
Tak, tak, dobrze przeczytałeś stworzyłem grę komputerową.
Ta gra zwie się Pac Jump.
Skąd ta nazwa? Stąd, że nasz bohater to czerwony Pac Man który musi skakać, a więc Pac Jump.
Można także używać nazwy Pac Jumping. Sterujemy bardzo łatwo:

  1. Strzałka w prawo - Idź w prawo
  2. Strzałka w lewo - Idź w lewo
  3. Spacja - Skocz
W grze musimy:

  1. Zbierać monety (dodają punkty)
  2. Zbierać jabłka (dodają życia)
  3. Przejść przez drzwi (idziemy do następnej planszy)
W owej gierce musimy także uważać na to:

  1. Żeby nie wyjść za ekran (odbiera nam życie)
  2. Żeby nie skoczyć na kolce (odbiera nam życie)
  3. Żeby nie spaść (odbiera nam życie)
Ogólnie w grze chodzi o to, abyśmy skakali po platformach.
Gra posiada na razie 2 wersje:
Wersję 1.0 (pełną) - czyli tą którą wam udostępnię i...
Wersję 1.1 (w budowie) - w tej wersji zmieniam nieco plansze i możliwe, że dodam potworki na które musimy uważać (odbierają życie)
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Wciąż nie udostępniłem mojego świadectwa i nagród, niedługo postaram się udostępnić (są problemy z aparatem/USB).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za napisanie komentarza.